top of page

חמישי הטבה והפעם..ספרו של ניר זברו

ree

הספר F*ck the Slides נולד מתוך תסכול מהאופן שבו רעיונות חשובים נופלים בגלל הצגה לא אפקטיבית. יזמים, מנהלים ואנשי מכירות נוטים לאלתר, חווים לחץ, ולעיתים מאבדים את המסר בדיוק ברגעים הקריטיים ביותר.

לאחר מאות מפגשים עם יזמים במהלך גיוסי הון ועשור של הוראה באקדמיה, זיהה ניר דפוס ברור: סטוריטלינג אינו מיומנות רכה, אלא מיומנות חובה. הספר מציג שיטה מעשית וברורה לבניית מסר, החל מרעיון גולמי ועד פיץ׳ משכנע, באופן שניתן למדידה, שיפור והטמעה.

עם השקתו הפך הספר לרב מכר באמזון כבר ביום הראשון, ונרכש על ידי מאות יזמים מכל העולם. כיום הוא נלמד במוסדות אקדמיים מובילים, בהם הטכניון ואוניברסיטת תל אביב, ומשולב באקסלרטורים ובתכניות יזמות בינלאומיות כגון TechStars. בנוסף, הוא משמש כחומר לימוד בקורסי יזמות באוניברסיטת ג׳ורג׳יה בארה״ב ובתחרות הסטודנטים העולמית של ארגון EO, המשודרת בדיסני.


מחיר מבצע מיוחד לחברים הרוכשים עותק פיזי באמזון במחיר 8 דולר במקום 18.90 דולר



על המרצה:

ree

ניר זברו הוא סופר, מרצה ויזם, המתמחה בסטוריטלינג עסקי, מיתוג, מכירות ומסע לקוח. ספרו השלישי, F*ck the Slides - איך להעביר פיץ׳ מעניין במקום מצגת משעממת, הפך לרב מכר בינלאומי באמזון כבר ביום הראשון להשקתו.

במשך 13 שנים הוביל את סוכנות השיווק Streetwise, וליווה מותגים וארגונים ברחבי העולם בתהליכי שיווק, מכירות, מיתוג וצמיחה. ניר מייעץ לחברות מכל העולם בדגש על B2B בינוניות ומעלה כיצד לבנות מסר ברור, מסע לקוח אפקטיבי ומותגים שפועלים כדמויות עם סיפור מגובש.

מאז 2014 הוא מרצה במוסדות אקדמיים מובילים, בהם אוניברסיטת תל אביב, הטכניון והמכללה למנהל, והעביר הרצאות וסדנאות בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי העולם. בין הארגונים שעברו את סדנאותיו נמנים מיקרוסופט, יוניליוור ושברון.

כיום הוא ממשיך להרצות ולייעץ לחברות ויזמים ברחבי העולם, ועובד על ספרו הרביעי, The Business Catcher.


מוזמנים גם להיכנס לאתר של ניר: https://storyletter.beehiiv.com/



תגובות

דירוג של 0 מתוך 5 כוכבים
אין עדיין דירוגים

הוספת דירוג
bottom of page