top of page

ייעוץ על סף הכאוס

כיצד נוכל לאפשר ייעוץ ארגוני בסף הכאוס?

מרצה - דר' יובל דרור

אחראית המפגש - איריס שדה רסלר

יום רביעי 14.6.23 בשעות: 20:30 - 19:00

 

במה נעסוק?

סף הכאוס (edge of chaos) הוא מונח המייצג מציאות או צורת הסתכלות על מציאות.

בשני ההיבטים הבחירה שלנו כיועצים לפעול, תישען על הנחות באשר ליציבות וסדר בהתנהגות הארגונית שמולנו, לעומת העירפול והקושי להבין (to make sense) מה מתוך שנבחר לעשות, יקדם אותנו לעבר המטרות של הנועץ.

בוובינר נסביר איך ניראית מציאות של על-סף-הכאוס, ונחקור ביחד את המציאות הזאת דרך שתי פריזמות: של סנואדן (Snowden) ושל סטייסי (Stacey). ננסה לבחון מהו הייחוד של יעוץ למנהלים ולארגונים במציאות כאוטית - כמו זו שאנחנו חווים כיום בחלק מהארגונים וככל שנספיק, נמחיש שימוש במושגים נוספים מגישות הכאוס והמורכבות להבנת תהליכים ארגוניים ואפשרויות הפעולה שלנו במציאות של על סף הכאוס.

נתחלק לחדרים כדי לאפשר למשתתפים לבחון מציאות יעוצית בה הם שותפים, בהתאמה למערכות הסיווגיות של סנואדן וסטייסי ולגזור מהן רעיונות לגבי אופי הפעולה המתבקשת – הוספת סדר או הוספת כאוס.


ד"ר יובל דרור פרסם ספר בנושא - לחבק את הכאוס





על המנחה:



דר' יובל דרור: יועץ ארגוני המתמחה ביישומים של תיאוריות מתחום הכאוס והמורכבות להתמודדות עם אתגרים של ארגונים. דר' דרור הוא יו"ר משותף של פ.א.י.

איריס שדה רסלר - מנהיגות קשובה

יועצת ארגונית מומחית במנהיגות קשובה - מנהיגות המשלבת מודעות פנימית מתמשכת בשילוב צעידה באמצעות הערכים והייעוד של הארגון ועובדיו.

איריס מלווה מנהלות ומנהלים ומאפשרת להם.ן להיות הגרסא הכי טובה של עצמם.ן בקריירה ובחיים הפרטים. איריס חברת הנהלה בפ.א.י.

מוזמנים להכנס לבלוג: www.upgrade.co.il/blog ממנו תוכלו להתרשם על צורות שונות של יישומי חשיבה כאוטית למציאות החברתית של מדינת ישראל בשנים האחרונות.





bottom of page