top of page

מדוע מנהיגים ומנהיגות נדרשים להיות יותר קשובים בעידן פוסט-קורונה


מובילת המפגש - איריס שדה רסלר

אחראית המפגש - דינה קידר 

יום חמישי 4.8.22 בשעות: 18:00 - 19:30 


במה עסקנו? 

"הקדשת זמן רב יותר לעובדים ולמחזיקי עניין אחרים מותירה למנהיגי התאגידים פחות זמן לדברים אחרים, כולל דברים קריטיים כמו פיתוח אסטרטגיה עבור החברה שלהם. ..כיום מנהלים מבלים 25% מחיי העבודה שלהם בטיפוח מערכות יחסים עם גורמים פנימיים וחיצוניים, יותר ממה שהם מקדישים לאסטרטגיה (21%), תרבות ארגונית (16%), משימות שגרתיות (11%) וקשירת עסקאות (4%)"- (אקונומיסט יוני 2022). 

מנהיגים ומנהיגות נדרשים לצרף כיום לארגז הכלים שלהם מיומנויות של מודעות והסתכלות פנימה. מנהיגות ומודעות -  מנהיגות קשובה היא מנהיגות בשילוב מודעות. מנהיגות קשובה משלבת מנהיגות פנימית מיטיבה יחד עם מנהיגות של משימות ואנשים. מודל המנהיגות הקשובה הינו חלק מקפיטליזם קשוב, ומתווה בפנינו דרך  השואפת לאיזון ולאמפטיה, שיתוף פעולה ויצירתיות, יחד עם ניהול וביצוע משימות. מנהיגות קשובה פועלת בו זמנית בשלושה רבדים: מודעות פנימית, ניהול אישי מיטיב, ומנהיגות יצירתית ומודעת.


מה במפגש? 

במהלך המפגש תסקור איריס את האלמנטים השונים של מנהיגות קשובה. כיצד יועצים יכולים לזהות מנהיגות ומנהיגים שמתנהלים באופן מודע וכיצד ניתן לשפר את המודעות האישית והחיצונית. 

איך היועצות והיועצים יכולים לשפר את המנהיגות המודעת שלהם, כדי לאפשר להם להצליח ולשגשג בתקופה משתנה.

במפגש נעבור על הנושאים הבאים:

* חמשת האלמנטים של מנהיגות קשובה.

* כיצד מנהיגות קשובה משפיעה על שורת הרווח של הארגון . 

* מהו תפקידם של היועצים הארגוניים ביצירת ניהול קשוב?

* התנסות - הדגמה: כיצד נשפר את הקשיבות שלנו כיועצות ויועצים.






על מובילת המפגש:

איריס שדה רסלר - יועצת ארגונית - מומחית בפיתוח והעצמת מנהיגות קשובה, מנחת קבוצות, מנטורית, מאמנת למציאת הייעוד האישי, מנחת ODT, מוסמכת Tiara Leadership העולמי. איריס מלווה הנהלות ויחידים אשר בוחרים לערוך תהליך של מודעות אישית וארגונית. מינואר 2022 חברה בועד המנהל של פ.א.י וראש תחום פיתוח הפיתוח המקצועי.


על אחראית המפגש:

דינה קידר - יועצת ארגונית בעלת למעלה מ- 20 שנות ניסיון בהובלה והטמעה של תהליכי פיתוח בסקטור הפרטי והציבורי, מנחה ומרצה בנושאי פיתוח עובדים, מנהלים וצוותים. דינה מתמחה בעבודה עם רשויות מקומיות, עסקים משפחתיים, ועסקים בתהליכי צמיחה.


bottom of page